Inlägg: 1533967
Svarskommentarer
Sv: Växjö - MoDo 121113
NuMo: Ja vad ska man säga...? Nu kan man ju bara hoppas att vi får igång målskyttet på dom som ska göra mål, tycker att man ska lägga mer puckar mot kassen, nu blir det invecklat och man söker omöjliga avgörande passningar.
kanske inte konstigt att målskyttarna är en junior i sin 2:a match och kristian forsberg, dom funderar nog inte så mycket!?!
Sv: Växjö - MoDo 121113
NuMo: Nog för att Ritola missat några matcher. Men att gå från poängkung i AHL till att gjort mindre poäng än Kristian Forsberg är fan inte ok.
För övrigt, att Possler och K-fopp skulle bryta måltorkan lär ha gett mkt pengar...
För övrigt, att Possler och K-fopp skulle bryta måltorkan lär ha gett mkt pengar...
Berka:
Foppa! Vicken akrobat!