Inlägg: 1538384
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey – Timrå IK Fjällräven C 2012-11-29 19:00
J F K: Har SEKAB vänt? Här har du en som missat den storyn. Vad har hänt? Vad har de gjort?
Sv: MODO Hockey – Timrå IK Fjällräven C 2012-11-29 19:00
J F K: Jobbade f.ö en hel del på svensk etanol kemi förra året =)
hoppas båda kan medverka
Sv: MODO Hockey – Timrå IK Fjällräven C 2012-11-29 19:00
J F K: Har bara spelat en match och då i tredjekedjan, jag har bara hört positvt om hans insats än så länge både från suportrar och tränare.
Berka: Tyvärr är det alltid så i media nu för tiden och därför har jag ingen morgontidning. Här i Övik handlar det bara om negativa ordalag om Sekab och det var väl i och för sig oundvikligt under några år, men nu när Sekab satsat på rätt saker och har vänt till någonting positivt skrivs det oerhört mycket mindre.
Nåja, hoppas i alla fall att Allehanda får något positivt att skriva om imorgon.
Någon som vet om Torp och K Fopp spelar?
Jag såg att Nyström inte fanns med i protokollet för Karlskrona. Någon som vet om han får ordentligt med speltid?