Inlägg: 1539380
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Bad_Brett: Det måste givetvis inte alls finnas något annat problem. Om man sett presskonferensen så förklarar Rönnberg varför Arnesson är en man för JVM-truppen.
Dirigo:
Det måste vara något annat problem. Kanske har han haft dålig attityd i landslaget tidigare. Sett till insatserna på isen finns det inte en chans att Rönnberg skulle värdera en bänknötare i Djurgården högre.