+ 6
Inlägg: 1540820
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: haha nä, arg på Timrå, men egentlig, din tweet var väl inte så genomtänkt va, haha? bara för dom har Goren.. :)?
Monno: HAHAHA, den var bra, den var det klass på.
Monno: HAHAHA, den var bra, den var det klass på.
Blizzard:
Det är visst fler som är bittra här. Måste kännas surt, vara så nära... och sedan står Lundström för en Foppa-passning till Klavins och vips är avståndet bara två poäng. :)