+ 1
Inlägg: 1543624
Svarskommentarer
Sv: Hockeyligan - the Lockout Story
Huge: Det var ju lite som att ifrågasätta baron münchaussens trovärdighet...
Jag menar bara att om man ifrågasätter om en spelare som är borta 60% av säsongen verkligen kvalificerar sig som långtidsskadad är man antingen bara ute för att provocera eller är riktigt korkad. Jag hoppas på det förstnämnda.
Jag menar bara att om man ifrågasätter om en spelare som är borta 60% av säsongen verkligen kvalificerar sig som långtidsskadad är man antingen bara ute för att provocera eller är riktigt korkad. Jag hoppas på det förstnämnda.
+ 1
Sv: Hockeyligan - the Lockout Story
Huge: Du tror inte en anledningen till att inte så många frölundaiter går i "hårdnackad försvarsställning" kanske beror på det knappt hänger några här som kan försvara sig så mkt?
Lr brukar du skriva i frölundas egna forum du?
Lr brukar du skriva i frölundas egna forum du?
Så min trovärdighet skulle alltså bli större i dina ögon om jag bara nämner Frölunda som lika god kålsupare som ni själva?
Nu råkade debatten försiggå just härinne och då blir det kanske naturligt att ni får klä skott för allting, men dom är exakt lika goda kålsupare.
Om inte större.
Skillnaden är kanske att man inte hör så många frölundaiter som går i lika hårdnackad försvarsställning som ni gör, dom kanske har vett att skämmas...