Okej, Modoiter. Förutsätt att Påhlsson är skadad fram till mitten av januari. Tycker ni Modo ska fortsätta spela med Steen tills dess eller ska man, med tanke på sitt sköna tabelläge och Marknadsdomstolens beslut, skippa att spela honom i två-tre veckor innan NHL ställs in helt och hoppas att allt lägger sig?
Inlägg: 1543632
Svarskommentarer
Sv: Hockeyligan - the Lockout Story
Nine: Självklart ska man spela med Steen. Killen bor ju här i byn sen nästan 10 år tillbaka. Vill han spela hockey ska han väl få göra det.
+ 7
Sv: Hockeyligan - the Lockout Story
Nine:
Spela Steen tills Påhlsson är med i laget helt enligt vad man sagt. Ävenom Nhl har ställt in då så petar man Steen ur laguppställningen, och avvaktar vad som händer. Börjar fler lag fylla på med spelare plockar vi in Steen, Sedin x2 mfl.
Spela Steen tills Påhlsson är med i laget helt enligt vad man sagt. Ävenom Nhl har ställt in då så petar man Steen ur laguppställningen, och avvaktar vad som händer. Börjar fler lag fylla på med spelare plockar vi in Steen, Sedin x2 mfl.