Inlägg: 1543906
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Nä, i juletid ska man vara snäll, även mot svartfötter.
Dom är faktiskt också människor.
Så förlåt.....
Dom är faktiskt också människor.
Så förlåt.....
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Juletid har guld i mund. Endast NuMo är vaken.
Nej, eftersom vi är i denna tråden och skriver kan vi rulla Globen.
Huge: Juletid verkar inte vara någon bra tid för dig.