Berka: Verkar inte riktigt som du blev bönhörd.
Inlägg: 1544552
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Jaha, det blir inga twins i vår. Hur ska Modo göra nu, då?
Jag tycker man ska fokusera på att försöka bli av med överflödiga spelare. Alsenfelt, Svensson och Hari springs to mind. Spelare som inte gör något för oss. Kan vi fria upp lite pengar därifrån så kan vi se om det kommer något kul men annars tror jag vi har ett bra lag ändå.
Tankar?