Inlägg: 1546419
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2013-01-05 16:02
Nine: Jösses. Så fort folk tycker olika ska du vara ironisk över det. Får folk inte vara upprörda?
Monno:
Vill man skylla strafförlusten på honom så får man väl göra det. Vi tar en poäng på bortaplan och har tagit poäng sju matcher i rad nu. Det kunde varit värre...