Inlägg: 1546571
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2013-01-05 16:02
Bad_Brett:
Nu var det ju inte dig jag vände mig till utan Berka och det faktum att det alltid låter likadant från honom efter en förlust.
Nu var det ju inte dig jag vände mig till utan Berka och det faktum att det alltid låter likadant från honom efter en förlust.
Rytter:
Jag tycker kritiken överlag var väldigt konstruktiv bortsett från ett enstaka inlägg från Berka. Uffe måste försöka tända laget mer än han gör och backparen måste ändras. Och laget måste träna på straffar, vilket de uppenbarligen inte gör eftersom Mario "säkerheten själv" Kempe bränner allt helt plötsligt.