Inlägg: 1546834
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Monno: har mycket hellre kvar Svensson än Hari. Han vet vad man får ifrån och kommer det till ett slutspel är han nog betydligt säkrare kort. På längre sikt vill jag inte ha någon av dem kvar.
In vill jag ha en elak jävla back. Målskytt visst, men hellre en elak back. Eller kanske en elak målskytt? :-P