Inlägg: 1546847
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
yngwie:
Torp som får stå åt sidan då, eller petar vi på Byström för att bli tyngre/defensivare (bra ord)?
Nine:
Håller med fullt ut. Skulle inte vara dumt med en bra defensiv back. En målskytt skulle inte vara så dumt heller.