Inlägg: 1546888
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
arnio: och bryta ett kontrakt är inte desmmma som att utnyttja en inskriven outklausul
Sv: RE-building the future 2012/2013
arnio: Att skriva ett kortidskontrakt är mot bestämmelserna !
Att bryta ett kontrakt är helt ok!
Att bryta ett kontrakt är helt ok!
Redigerad kommentar