Berka: Ullmark är ju född 93? Det funkar väl inte? Om han inte blir uttagen till tre kronor då. Vilket vore rätt oväntat :-)
Inlägg: 1551967
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: De hade jag nog förbisett, trodde han kunde lira nästa år.