Berka: Snarare låter det som att han knappt kan förstå hur Modo kan vara så jävla dåliga. Jag förstår det inte heller.
Inlägg: 1553797
Svarskommentarer
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Monno:
puckkontroll som om dom spelar med klubban upp och ned...
Starkbaum passar på att ta simborgarmärket...
Redigerad kommentar