Berka: Ytterliggare en gång kommer en Modospelare och stöter med klubban och går bort sig i en bandysväng flera meter, där jag vill ha en bröstvärmare i stället. Mûller tror jag denna gång.
Inlägg: 1553831
Svarskommentarer
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
NuMo: jag tror vi har åkt på en finsk bluff, vi har blivit lurade, nån har bytt ut lehtuvori och kousa mot 2 finnar från finska 4:e divisionen.