Inlägg: 1553833
Svarskommentarer
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Dags att boka av flyget och beställa en buss istället, spelar man som ett allsvenskt lag så ska man behandlas som ett sådant också.
+ 3
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Sawchuk:Och Modo säger att man siktar på topp4 det är ju för fan skrattretande dom kan ju börja med att faktiskt ta sig till slutspel först.
MorganaLefaey:
Kanske ska heta Modo TrendBreakers istället...