Inlägg: 1553843
Svarskommentarer
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Sawchuk: haha ja då äre illa!
Nämen att man faktiskt inte ser ut att orka i Modo, är man trötta eller är alla magsjuka??!,
Nämen att man faktiskt inte ser ut att orka i Modo, är man trötta eller är alla magsjuka??!,
Berka:
Tror det här är första matchen någonsin där alla här på hockeysnack är eniga att Modo gör en riktig skitmatch. Då måste det vara otroligt dåligt.