Berka: Ja men då vet vi ju hur det ligger till. Det är kvinnorna som är ansvariga. Dom ska då alltid jävlas.
Inlägg: 1553866
Svarskommentarer
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Monno: jag råka skälla på min då hon satt å håna mig lite, så fort hon gick å la sig på sängen å slog igen dörrn så gjorde Modo mål...
Nästa gång de är match låser jag in hon i källarn
Nästa gång de är match låser jag in hon i källarn
+ 2