Berka:" kan inget om hockey" = Hon håller på Timrå?? Så ere me min med!!
Inlägg: 1553869
Svarskommentarer
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
zigge: hon smyghåller på Modo och saik, men jobbar på ST huset i Sundsvall och säljer bland annat annonsplatser och sånt till Timrå ik, där hon även är på match med kunder..