Inlägg: 1553876
Svarskommentarer
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Monno: Min jämförelse om dagens match är som att Aston villa skulle förlora mot myckelgensjös damlag ;-)
Men förstår din tanke ;-)