MODOJohan: Du menar alltså att vi i princip torskar oss hela vägen in i kaklet? Vi vinner igen nästa vecka, inga problem.
Inlägg: 1553997
Svarskommentarer
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Mano: Mja vet inte riktigt vad jag menar :-) Men poängen är att vi är ju inte klar än