J F K: Med din teori kommer vi in på mitt andra konstaterande. att Modo är värdelösa på att ta till vara på sina talanger. 7 minuter till en av Modos bästa backar är inte särskilt rimligt.
Inlägg: 1554741
Svarskommentarer
Sv: J-20
Gurra88: Ja, jag tycker Uffe coachar något fel. Han är van från NHL att det alltid finns andra spelare att ta upp från farmarlaget och att yngre spelare skickas ned för att få speltid. Det är hans i mina ögon största svaghet. I elitserien måste du bättre ta tillvara det du har.
När du säger modo har du fel. Det där är coachernas uppgift, inte Marcus.
När du säger modo har du fel. Det där är coachernas uppgift, inte Marcus.