Inlägg: 1558102
Svarskommentarer
Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
MorganaLefaey: Ja han säger ju onekligen det. Isf är han en överjävulsk skådespelare. Eller så har Mrmadhawk m.fl. ovanligtvis nog helt åt h-vete fel.
Berka: Som någon i TIK boken skrev. Missar alla att han säger "En annan klubb och annan liga nästa år" i intervjun.
http://www.expressen.se/tv/sport/elitserien/forsberg-kan-inte-springa-omkring-och-ljuga/
Så låter inte som MoDo. Eller så är det en medveten felsägning.
Sen kom jag på att jag inte skrollat ner så kanske tagits upp här redan.