Inlägg: 1558385
Svarskommentarer
Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Monno: skillnaden? Att jag inser att vi är riktigt dåliga. Ni är helt plötsligt guldkandidat?
Sen det gamla vanliga när argumenten börjar ta slut.
Sen det gamla vanliga när argumenten börjar ta slut.
Gurra88:Ska du verkligen uttala dig om sådant Gurra? För vad jag ser är Brynäs i princip närmare att missa slutspel än att klättra i tabellen.
Ni är allts sämre än ni var ifjol. Och då hade ni ju ändå det sämsta lag som Sundlöv ställt på isen. Vilket gör att man kan undra vad han gjort i år? ;)