Inlägg: 1558392
Svarskommentarer
Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: Angående Cody. Du skrev, bokstavligen, att du "inte ser några kvalitéer överhuvudtaget i honom". Alltså en back som har gjort 4 poäng på 7 NHL-matcher sedan lockouten upphörde.
Tror du att en spelare helt utan kvalitéer kan producera poäng i NHL? Ja, uppenbarligen, eftersom du inte har ändrat åsikt...
Du kanske även bör fundera över din egen förmåga att se spelares kvalitéer när du inte ser någonting i en spelare som uppenbarligen håller NHL-klass. Jag trodde faktiskt att Codys succé i NHL skulle leda till att du hittade någon som helst självinsikt, men tydligen inte.
Tror du att en spelare helt utan kvalitéer kan producera poäng i NHL? Ja, uppenbarligen, eftersom du inte har ändrat åsikt...
Du kanske även bör fundera över din egen förmåga att se spelares kvalitéer när du inte ser någonting i en spelare som uppenbarligen håller NHL-klass. Jag trodde faktiskt att Codys succé i NHL skulle leda till att du hittade någon som helst självinsikt, men tydligen inte.
Redigerad kommentar
+ 1
I övrigt har jag inga som helst problem att byta åsikt om jag blir överbevisad.. Som när det sämsta laget Brynäs ställt upp med tog guld? Som när Tommy överträffade allas förväntningar?
Men om du syftar på Cody så var han lika usel hela tiden, därför ingen anledning att ändra sig.
Redigerad kommentar