Icing-Ove:Jag tror faktiskt mer på att MoDo har någon från Nordamerika i båset nästa säsog än AF.
Inlägg: 1558406
Svarskommentarer
Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
bj21: Forsberg säger i en intervju att det blir i en annan liga.
Antingen är han en jävligt duktig skådis eller så talar han sanning och tunga slant oavsiktligt i hastigheten.
Tror på det senare.
Förstår därför inte att så många verkar vara inne på att han är klar för Modo.
Antingen är han en jävligt duktig skådis eller så talar han sanning och tunga slant oavsiktligt i hastigheten.
Tror på det senare.
Förstår därför inte att så många verkar vara inne på att han är klar för Modo.