+ 3
Inlägg: 1558438
Svarskommentarer
Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Dexter: äh släpp de, gurra har aldrig haft rätt hittils, hans analyser och påståenden skrattar ju alla åt, till och med dom i brynäsboken som bör vara på hans sida skrattar åt hans lustigheter.
Gurra's motto lyder:
" man behöver inte ha fel bara för att man är ensam om att ha rätt"
Gurra's motto lyder:
" man behöver inte ha fel bara för att man är ensam om att ha rätt"
+ 3
Gurra88: Du har inga bevis. Därför borde du vara lite mer ödmjuk. Annars.. på med foliehatten!