Modoante: men varför? Han var rätt medelmåttig under grundserien och fick in ett par viktiga mål i slutspelet även om han spelmässigt inte övertygade. Har oerhört svårt att förstå glorian.
Inlägg: 1559101
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Han lyckades väl med bedriften att alltid göra mål i rätt lägen.
Sett snitt per mål så hade han nog väldigt hög GWG.
Men ja jag tycker nog också han är lite överskattad
Sett snitt per mål så hade han nog väldigt hög GWG.
Men ja jag tycker nog också han är lite överskattad
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:Jag tror att mycket beror på att vi vann guldet det säsongen hade vi inte blivit svenska mästare den säsongen tror jag inte han hade fått samma legendstatus.
+ 1