Inlägg: 1560727
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - HV71 2013-02-16
Frisco: Vi ska sköta oss på rad 4. Är domarn blind kan det dock komma lite spott.
+ 2
Sv: MODO Hockey - HV71 2013-02-16
Frisco: Hoppas MoDo vinner ikväll så att vi inger lite respekt i topplagen! Vi brukar ju ha en tendens att knäppa HV på näsan, med stor hjälp av #17.
+ 2
Icing-Ove: Undrar om jag ska skaffa öronproppar?