Inlägg: 1561244
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - HV71 2013-02-16
Bad_Brett: Sant. Tyckte det var fel. Dels är ju finnen rädd för närkontakt och sen är det en typisk torp sak att göra
Monno:
Det är Arto Blomsten som är bisittare. Vad förväntar du dig?