+ 2
Inlägg: 1561899
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Bra och Dåligt!
Calle ev. ut och wenis in.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/linkoping/article16276142.ab
+ 1
http://ducks.nhl.com/club/news.htm?id=656549&navid=DL|ANA|home
Fasth ger Masken lite beröm. =) Än om han inte nämner honom vid namn.
Måste säga att hela Fasth historien är riktigt roligt! Att han arbetat sig hela vägen upp, kämpat emot alla skador. Tagit det steg för steg för att sen stå där i NHL och jävlar bara köra! =)