Icing-Ove: ingen woooDooo nu va?
Inlägg: 1563377
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Voodoo kör vi från kvartsfinal 1. Förväntar mig att Modo är nedtränade nu för sen att orka med match 7 i finalen.....som vi vinner.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Är det bara slumpen eller kan de två senaste mållösa matcherna mot två “topplag” har att göra med avsaknaden av Skröder och Sundström? Eftersom jag så många gånger för påvisat min okunnighet i hockey så gör jag väl det igen. Jag tror det!