Inlägg: 1565036
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 2013-02-28
Ja då fick vi PP, tro om det kan vara lika uselt som mot Rögle för det var något slags rekord?!
Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 2013-02-28
Berka: Jag är inte det minsta orolig. Spelarna börjar hitta benen igen. Om två veckor är det tipp topp tummen opp!
Ullmark har släppt flera dåliga returer .