Inlägg: 1566482
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Haha, svenskarna stod nog inte högt i kurs, efter 2 Puck out i slutet! Verkar som Chicago är "unbeateble" just nu.
Jag är så jävla duktig så jag borde få slå en straff som straff alltså fast omvänt , om man nu inte bytt ut pris mot straff för då ska jag väl slå en straff utan att få ett straff