1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507872 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1567687

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: kort och gott , hade markström varit bra så hadehan stått.
Hade silverberg varit bra så hade han åtminstone synts i Ottawa förutom på straffar!
Har Larsson spelat i nhl?
Var tog rödin vägen?
Att kroken tar plats i nhl är minimal om än mindre
Svedberg...

Den nästa brynäsare är väl Lindbäck om han nu räknas som brynäsare, annars är väl enligt gurra Världens sämsta cody med 1+14 på 21 matcher för Toronto bra.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Silfverberg avgjorde :-) sen kan ju en spelare vara bra utan att dominera i NHL.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Det är väl ganska naturligt att Lindbäck ligger före Markström, Silfverberg och Larsson i utvecklingen. Han är ju flera år äldre än dom. Larsson har debuterat i NHL och coachen jämförde honom med en ung Samuel Påhlsson efter matchen.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB