Inlägg: 1567687
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Silfverberg avgjorde :-) sen kan ju en spelare vara bra utan att dominera i NHL.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Det är väl ganska naturligt att Lindbäck ligger före Markström, Silfverberg och Larsson i utvecklingen. Han är ju flera år äldre än dom. Larsson har debuterat i NHL och coachen jämförde honom med en ung Samuel Påhlsson efter matchen.
Hade silverberg varit bra så hade han åtminstone synts i Ottawa förutom på straffar!
Har Larsson spelat i nhl?
Var tog rödin vägen?
Att kroken tar plats i nhl är minimal om än mindre
Svedberg...
Den nästa brynäsare är väl Lindbäck om han nu räknas som brynäsare, annars är väl enligt gurra Världens sämsta cody med 1+14 på 21 matcher för Toronto bra.