Berka: Nu dömer ju inte mannen på isen och lär inte ha ett dyft med gårdagens usla domarinsats att göra, men jag tycker att det är olyckligt att man inte hittar en mer lämpad domarbas.
Inlägg: 1569513
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Tar man som jag skrev upp en debatt mellan klubbar å bas, ja mellan alla inblandade dessutom så bör man kunna komma ifrån sådana saker.