Inlägg: 1570540
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Monno: madsen har varit bra men Sundström är sjukt vass.
Det borde rendera i fbk utv snart, klubborna är inte där dom ska vara nån gång nu.
Det borde rendera i fbk utv snart, klubborna är inte där dom ska vara nån gång nu.
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Monno:
Gissar att det blir en orgie av domarna sanktionerade hakningar från FBK´s sida sista 15 minuterna
Bara jag som tycker det?