PP för Modo och sedan mål för Färjestad. Väldigt typiskt Modo.
Inlägg: 1570561
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Blev så jävla förbannad att ja drog snusdosan på teven så de ligger fan snus överallt nu.
MÅÅÅL
+ 1
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Gusse: Vi har chansen på 4-4 fortfarande. Man försökte göra mål denhär gången.
+ 1