NuMo: Chris lee i all jävla ära, men han är inte hälften så bra som cumiskey
Inlägg: 1570595
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Berka:
Jag kommer att kräkas om äckliga FBK får vinna i Sudden.
Hockeygudarna måste ju för fan vara på Modos sida någon gång också!