Inlägg: 1570609
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Bad_Brett:
Jag hade gärna sett att det här var en avgörande finalmatch ;)
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Bad_Brett: Kul med vinst iaf. men som sagt så är det nog kört ändå. Dock äre ju skönt att se hur man som lag med 2 måls underläge med 10 kvar i matchen och 0-3 i matcher ändå visar stora kukar och tar matchen till förlängning.
NuMo:
Samma här. Det här med att träffa ramen i slutminuterna vet vi vad det brukar innebära. Men vi får vara tacksamma över att det inte är en avgörande finalmatch och att det förmodligen inte spelar någon som helst roll om vi vinner ikväll eller inte.