Inlägg: 1571206
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 5. Färgestad Bollklack vs MoDo Hockey.
NuMo: Ja vi skulle haft minst en utv mot oss där, kanske faktiskt 2 så det var dåligt av domaren.
Än sämre av den samma att ta ut spina som kompensation ?!
Än sämre av den samma att ta ut spina som kompensation ?!
Berka:Påhlsson har ju en otrolig densitet Varför trycker han inte bara in pucken?
Nu har vi haft tur ett bra tag med utvisningarna, annars så är det ganske dålig densitet mellan chanserna.
Nu får vi en kompensationare emot oss.
Redigerad kommentar