Inlägg: 1571675
Svarskommentarer
Sv: J18
Om AIK tillhör topp8 i landet så är det ännu ett bevis på den tokiga utformningen av J18-serien.
Varför skall mycket duktigare lag som MoDo matchas emot "brögäng" från Vännäs och liknande. Hur kan det vara utvecklande?
Betänk då att MoDo har mer än en handfull spelare som är mer el mindre ordinarie i J20 och i Häggs fall nästan i A-laget.
| AIK - MODO Hockey (Kvartsfinal 1) | 3 - 9 (0-2, 2-5, 1-2) |
| 3rd period (20:00) |
Om AIK tillhör topp8 i landet så är det ännu ett bevis på den tokiga utformningen av J18-serien.
Varför skall mycket duktigare lag som MoDo matchas emot "brögäng" från Vännäs och liknande. Hur kan det vara utvecklande?
Betänk då att MoDo har mer än en handfull spelare som är mer el mindre ordinarie i J20 och i Häggs fall nästan i A-laget.
Bla 3 mål på 51sek (och flera chanser under den tiden)