Berka: Sockan har kontrakt 13/14 som jag förstått det. Hur nu det gick till:-)
Inlägg: 1572195
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2013/2014
Monno:Står vi alltså med 4 målvakter i höst? Varav en inte lyckas alls, silar efter 26 alt 36 sekunder i FC - jaja, någon som bytes mot en hårdskjutande powerback kanske?
Sv: RE-building the future 2013/2014
Monno: Ja mycket märkligt.
Synd att kontraktssituationen inte finns på hemsidan, iaf inte så jag kan hitta den?!
Ja är det över nästa säsong så är det ju toppenbra
Synd att kontraktssituationen inte finns på hemsidan, iaf inte så jag kan hitta den?!
Ja är det över nästa säsong så är det ju toppenbra