+ 1
Inlägg: 1575124
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
aarnio: Har faktiskt ALDRIG gillat Linköping, och kommer ALDRIG att göra det heller. Har ingenting till övers för dem. Mådde prima gott när MoDo tog SM-Guldet 2007, och vann mot just Linköping i finalen. Vill se Luleå-SAIK i final, ett riktigt hett, tufft och hårt derby där bästa krigarlaget må vinna. Huvudsaken att bucklan hamnar här i norr.
+ 2
Hoffahooking:"för att inte tala om Mike Helbers Linköping = ett ihop köpt lag som jag inte unnar NÅGONTING ALLS, och kommer ALDRIG att göra det heller!"
Stor humor!!