+ 2
Inlägg: 1575169
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Jag visste inte heller att han var sjuk, fantastiskt tråkigt.
Den där jävla cancern
Den där jävla cancern
Berka:
Vilken chock! Jag hade ingen aning om att han var sjuk. Bara 55 år gammal, riktigt sorligt. Han klev in som ordförande då MoDo hade nått botten och kommer bli ihågkommen som en av de bidragande anledningarna till att Modo fortfarande spelar i Elitserien.
Tack Göran. Vila i frid.
Redigerad kommentar