Carl Lejonkräk, aaaarnio:MEN, nu förstår jag ingenting, har du dubblerat ?? Är du/ni schizofren,eller? hehe.
Inlägg: 1575259
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
zigge: Jag har ingenting med det nicket att göra, jag är Carl Lejonkräk här på forumet och ingenting annat.
Redigerad kommentar