+ 1
Inlägg: 1575650
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bj21: Det vill jag med, men ändå bra att det blir SAIK-LULEÅ i final. Det har aldrig hänt tidigare, och det är i alla fall norrländska lag som ska fightas om guldet. Och det är jag glad för. Att sen "mamma" Wallin, blir olycklig & gråter som en unge är enbart en bonus!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bj21: Fbk och grisar i all ära. Men Leif Carlsson gör alltid ett bra intryck i intervjuer måste jag säga.
Wallin hoppas jag får grina hela sommaren.
Wallin hoppas jag får grina hela sommaren.
Redigerad kommentar