J F K: haha...ja ok, men något derby i riktig mening var det väl ändå inte. Eller ?
Inlägg: 1575790
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hoffahooking: Nej, det finns ingen gammal rivalitet mot Brynäs. Löven och Timrå är våra riktiga antagonister. Dock var ju frågan egentligen om Gävle är i norrland eller inte:)