+ 1
Inlägg: 1576828
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Nog har jag förståelse för att man vill se NHL, men just Rangers spelar en riktigt tråkig hockey. Därför är frågan varför så många följer just dem relevant.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Får väl gratta dig att du fick läge att upprepa de ordet!
Det måste ha känts bra!?
Det måste ha känts bra!?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mike Helber i LHC har nu alltså brutit kontraktet med Carl Söderberg så att denne kan gå till NHL.
Helt rätt av Helber, han har ju hela säsongen varit för att man ska kunna bryta kontrakt i förtid så att spelare skall kunna gå till NHL.
Haha, vilken jävla tomte.
Helt rätt av Helber, han har ju hela säsongen varit för att man ska kunna bryta kontrakt i förtid så att spelare skall kunna gå till NHL.
Haha, vilken jävla tomte.
+ 2
Fast allt detta visste du. I övrigt grattis till att du fick skriva kåta.